İşletmenizin SEO'ya İhtiyaç Duymasının 5 Nedeni

 SEO, daha fazla arama ve görünürlük için önemlidir, ancak bundan daha fazla gerçek değer sunar.

Pek çok marka ve şirket, dijital mülkleri için SEO'ya ihtiyaçları olduğunu ve kendileri adına uygulanan bu SEO projesinden elde edecekleri faydaları biliyor (veya bildiğine inanıyor).

SEO kesinlikle bir web sitesinin genel aramasını ve görünürlüğünü artıracaktır, ancak başka hangi gerçek değeri sunar? SEO neden bu kadar önemli?

Bu 10 neden, işletmenizin boyutu veya türü ne olursa olsun, işletmelerin neden SEO'ya ihtiyaç duyduğu konusunda biraz netlik sağlamalıdır.

Organik arama genellikle web sitesi trafiğinin ana kaynağıdır

Organik arama, çoğu işletme web sitesinin performansının büyük bir parçası ve aynı zamanda alıcıları kanalize etmenin ve nihayetinde kullanıcıların bir dönüşümü veya adanmışlığı tamamlamasını sağlamanın kritik bir unsurudur.

Pazarlamacıların bildiği gibi Google, arama pazarında Yahoo, Bing, Baidu, Yandex, DuckDuckGo ve diğerleri gibi rakiplerinden çok daha büyük bir paya sahiptir.

Birçok öğe, Google gibi arama motorlarında yetkilendirme oluşturur. Yukarıdaki faktörler ayrıca arama sonuçlarında önemli bir rol oynar:

  • Kaliteli backlink profilleri
  • Olumlu kullanıcı davranışı
  • Sayfadaki optimize edilmiş öğeler ve içerik

Yerel SEO, artan sadakat, trafik ve dönüşüm anlamına gelir

Mobil trafiğin artan ve artan hakimiyeti ile yerel arama, KOBİ'lerin başarısının önemli bir parçası haline geldi.

Yerel SEO, dijital özelliklerinizi belirli bir alan için optimize etmeyi amaçlar, böylece kullanıcılar sizi hızlı ve kolay bir şekilde bulabilir ve onları bir işleme bir adım daha yaklaştırabilir.

Yerel optimizasyonlar, bir marka mesajını yerel olarak değiş tokuş etmenin sürdürülebilir bir yolunu yaratmak için belirli şehirlere, kasabalara, bölgelere ve hatta eyaletlere odaklanır.

SEO piyasa döngüsünü etkiler

Kullanıcılar artık araştırmalarını yapıyor. Bu, alıcılar açısından internetin en büyük avantajlarından biridir.

İyi teklifler, yenilikçi ürünler ve/veya hizmetler için mesajlarınızı iletmek için SEO taktiklerini kullanmak ve müşterilerinize sunduğunuz şeyin önemi ve güvenilirliği bir değişim oyunu olacaktır.

Doğru yapıldığında şüphesiz piyasa döngüsünü olumlu yönde etkileyecektir.

Uzun vadeli bir stratejidir

SEO, eylemin ilk yılında önemli bir etkiye sahip olabilir (ve umarız ki yapar) ve bu eylemlerin birçoğunun birkaç yıldan fazla süren bir etkisi olacaktır.

Pazar geliştikçe, evet, trendleri ve değişiklikleri yakından takip etmek daha iyidir. Ancak, güçlü SEO önerileri uygulamayan bir web sitesi bile, iyi bir kullanıcı deneyimine sahip dürüst bir web sitesinde kullanılan temel SEO en iyi uygulamalarıyla iyileştirilecektir.

Ve SEO için ne kadar zaman, çaba ve bütçe ayrılırsa, bir web sitesi o kadar iyi ve uzun süre kendi pazarında rekabet etmeye değer.

İlk sayfada değilseniz, kullanıcıların sizi bulması zor

SEO dünyasında, 1. sayfada değilseniz, muhtemelen organik sonuçlar oyununu kazanamayacağınız bir sır değil.

Yakın zamanda yapılan bir araştırma, ilk üç organik arama sıralamasının tüm tıklamaların neredeyse yüzde 40'ıyla sonuçlandığını, Sayfa 1 ve 2'deki tüm sonuçların yüzde 30'a kadarının ise hiç tıklamadığını gösteriyor.

Ne anlama geliyor; İki şey:

1. sayfada değilseniz, olmalısınız. Bir kullanıcının bir arama sorgusu girdiği ve tam olarak aradığını bulamadığı pek çok durum vardır.


İşletmenizin SEO'ya İhtiyaç Duymasının 5 Nedeni


Yorum Gönder