2021 için SEO Trendleri: Dünya değişiyor. Hazır ol!

Zaman geçer. Daha önce popüler olan trendler şimdi yavaş yavaş batıyor. SEO Trendleri listesi güncellenir ve yeni öğeler eklenir. Peki 2021 için belirleyici olacak faktörler neler? Bazıları her zaman yeşil kalır, ancak her ne sebeple olursa olsun, web yöneticileri onlar için optimize etmek için acele etmezler. Çoğu durumda bu muhtemelen bilgi eksikliği veya zaman eksikliğidir, bu nedenle bunları öğrenmek sizin yararınıza olacaktır:

1. Yüksek içerikli pazarlama toplayın?

Yüksek kaliteli içerik, sitenizin popülerliğinde uzun süredir önemli bir faktör olmuştur ve hala ilk sırada yer almaktadır. Ne kadar iyi içerik oluşturursanız, o kadar çok insan sizi fark edecek ve yazınızın keyfini çıkarmak için geri dönecektir. Çalışmanız takdir edilmektedir. Google, kötü yazılmış metinleri sevmez ve kullanıcıların ihtiyaçlarını karşılayamazsanız veya sitenizde hoş bir kullanıcı deneyimi yaratamazsanız sizi çok çabuk hayal kırıklığına uğratır. Aşağıdaki satırı hatırlayın ve bir sonraki kopyanızı düzenlerken aklınızda bulundurun: yüksek kalite esastır, buna ihanet etmek, sıralamanıza ihanet etmek anlamına gelir.

Kısa makaleler yazıp bunları anahtar kelime tonlarıyla optimize edebileceğinizi ve tüm kuralları bu şekilde bozabileceğinizi bir an düşündüyseniz, o zaman şunu söylemeliyim: bu teknik çok eski ve bahsetmek için modası geçmiş. Artık makalenizin kalitesi, kullanılan anahtar kelimelerin miktarından daha önemlidir. Makul miktarda anahtar kelime ile yazmanın doğal bir yolu, artık başarı türünüz olacaktır. Anahtar kelimelerinizi gecikmeden seçmeye başlayın.

Büyük trafik dalgaları harika. Çok sayıda izleyiciniz varsa, farklı türde izleyicileri sitenize çekme konusunda harika bir iş çıkardınız. Ancak, onlara gerçekten çok mu ihtiyacınız var?

Trafiğin niceliğini ararken, genellikle niteliğini unuturuz. Diyelim ki sitenizi aylık olarak ziyaret eden milyonlarca insan var.

Gereksiz trafik aramalarını durdurun ve gerçek hedefleri ve hedef kitleyi hedefleyin. Doğru hedeflerle sağlam bir SEO stratejisi oluşturabilirsiniz. Hedef kitlenize ve ürünlerinize göre doğru tanıtım platformlarını seçin Dikkatinizi ürünlerinize çevirmek ve karşı koyamayan potansiyel müşterileriniz için faydalı bir teklif oluşturmak için makaleleriniz için doğru anahtar kelimeleri seçin.

Konsept uzmanlığı, gücü ve güveni temsil eder ve bir web yöneticisinin (veya metin yazarının) çalıştığı ve insanların refahını olumsuz yönde etkilemesi muhtemel olmayan, herkese açık içerik ürettiği bir pozisyonda gerçek ve kanıtlanmış bir profesyonel olması fikrine gömülüdür. . . . Google, niteliklerin, diplomaların ve/veya sertifikaların kanıtını talep edebilir.

2. Sitenizde paylaştığınız verilere sadık kalın

Google, kullanıcıların yalnızca alakalı, taze ve kanıtlanmış veriler almasını istediğini söylüyor. Sözleriniz algoritmanın görüşüne göre kullanıcıları incitme olasılığı yüksekse, Google bunu yakalayacak ve sitenizi SERP okyanusunun daha derin katmanlarına atacaktır. Kendinizi koruyun ve ne yazdığınızı bildiğinizi kanıtlamaya çalışın. Kanıtlanmamış veriler bir sitenin sıralaması için felaket olabilir. Başkalarının çabucak öğrendiği bir şey yazarsanız, kötü eleştirilerin gelmesi uzun sürmeyebilir. Sonunda, kullanıcılar gerçek olduğunuzdan emin olamayacakları için sitenizi artık ziyaret etmeyebilir. Google bunu fark edecek ve sıralamanız yeni makaleler yazabileceğinizden daha hızlı düşecek. Kullanıcılara zarar verebilecek siteleri taramaya ve cezalandırmaya odaklanan belirli algoritma güncellemeleri vardır. Google'ın siyasi açıdan tartışmalı içerikten gelmeyi de "zararlı" olarak görüp görmediği bu tartışmanın kapsamı dışındadır.

3. Yerel SEO'yu başlatın

Pek çok insan evde oturduğu için bu yıl yerel SEO daha az uygulandı. Ancak, onlardan vazgeçmek için hiçbir neden yoktur. Dünyada olup bitenlere rağmen Google, yerel arama ve sonuçların SERP'lerde nasıl göründüğü konusundaki algoritmasını sürekli olarak güncelliyor, yeni veri filtreleme yöntemleri uyguluyor ve farklı işletme türleri için belirli kısıtlamalar ve fırsatlar belirliyor. Yerel ligdeyseniz, kullanıcıların varlığınızı bilmesini istiyorsanız artık yerel optimizasyonu erteleyemezsiniz. Bu, işinizi insanların mevcut ihtiyaçlarına göre uyarlayabileceğiniz için şu anda bile geçerlidir.

4. Müşterilerinize harika bir kullanıcı deneyimi (UX) sunun

Google'ın arama sonuçlarını filtrelemeye başlamasından bu yana gündemde olan yüksek kaliteli içeriğe ek olarak, uzun zaman önce dikkat edilmesi gereken bir nokta daha var. Harika UX (kullanıcı deneyimi), 2021 ve sonrasında en çok tartışılan konulardan biri olacak. Özellikle kullanıcılar masaüstünden çok mobil cihazları kullanmaya başladığından beri, insanların sitenizde gezinme, keşfetme ve siteniz hakkında hissetme şekli SEO'daki en büyük sorunlardan biri haline geldi. Web sitelerini mobil cihazlar için optimize etme ihtiyacı, her web yöneticisinin hayatını sızdırdı. Bu, Google için de harika. Sitenizdeki kullanıcı deneyimi hala geçerliyse,

5. Kullanıcının bir cep telefonundan arama yapmasını ve göz atmasını kolaylaştırın

Yeni teknolojilerin ve sürekli gelişimlerinin olduğu bir çağda yaşıyoruz. Her yaştan insan yeni trendleri takip etmeye ve en kısa sürede bunlara hakim olmaya çalışır. Aynı yolda olmalısınız. Cep telefonu arayışı her geçen gün daha fazla popülerlik kazanıyor.

İçeriğinizi mobil arama yoluyla kolayca bulunabilecek ve erişilebilecek şekilde düzenlerseniz, kullanıcılar sıkı çalışmanızı takdir edeceklerdir. Web sitenizi kesinlikle masaüstü bilgisayarlar için optimize edilmiş halde bırakmak şimdiye kadarki en kötü fikirdir. Bununla birlikte, harika bir masaüstü görünümü kesinlikle harika, ancak Google'ın kendisi, ilk mobil dizin güncellemesiyle mobil optimizasyonun gerekli olduğu konusunda sizi uyardı.

6. Sesli arama için içerik optimizasyonu

İçeriğinizi sesli arama için optimize etmenin en iyi yolu, onu insanların en olası sözlü sorularına ve dillerine göre düzenlemektir. Bununla ne demek istiyoruz? İşte paylaşmak istediğimiz bazı ipuçları:

Sesli arama ağırlıklı olarak mobil cihazlarda yapıldığından, sitenizin mobil optimizasyonu hiç olmadığı kadar zorunludur.

Sitenizin hızı, sesli arama ve diğer arama türleri için çok önemlidir. Bir araştırmacı sorgusu için hızlı bir şekilde sonuç alamıyorsanız, yine de Google Asistan'ın ilgisini hak etmiyorsunuz.


2021 için SEO Trendleri: Dünya değişiyor. Hazır ol!


1 yorum :

  1. Hi everyone I'm Mrs ALEKSI TAISIYA, My husband divorced me 2 years ago to live with another woman and I have tried to have him back but I could not, so I tried to do many things to get him back and he refuse to come back. One faithful Friday morning, I visit a forum for tips on how to get your ex back and there I saw a lady testifying on how Dr AKHERE helped her to get her husband back after he was tied down with a spell by another woman. Although I never believed in spiritual work I reluctantly tried him because I was desperate and I contact him and explain my problems to him, to my greatest surprise Dr AKHERE helped me to bring back my husband after 5days and now my relationship is more perfect just as he promised. Getting your ex back permanently does not only bring back someone you love but it will also re-unite your lover's feelings. My husband now treats me like a Queen and always says he loves me all the time. If you are passing through difficulties in your relationship, Doctor AKHERE can help solve marital problems, restore broken relationships and do some other things. I can assure you he's highly potent and reliable. Email him for urgent help [AKHERETEMPLE@gmail.com ] or +2349057261346 .

    YanıtlaSil