Kara Cuma Reklamınızı Nasıl Optimize Edersiniz?

Kara Cuma'nın başlangıcına çok yaklaştık, bu da dijital pazarlama kampanyası stratejileri tasarlamaya başlamanın zamanı geldiği anlamına geliyor.

Şimdi ihtiyaçlarınızı düşünmek, Kara Cuma ve Siber Pazartesi'den en iyi şekilde yararlanmanıza yardımcı olabilir.

Kitlenizin ihtiyaçlarını bilin.

En iyi Kara Cuma reklamını yaratmanın ilk adımı, gerçekten kitlenizin ihtiyaçlarını bilmekle başlar.
Henüz beklentilerinizi açıklayan bir alışveriş sepeti oluşturmadıysanız, şimdi tam zamanı.
Bu, yalnızca Kara Cuma ve Siber Pazartesi için Pazarlama mesajını özelleştirmenize yardımcı olmakla kalmaz, aynı zamanda yılın diğer zamanlarında onlarla nasıl etkileşim kuracağınız konusunda size iyi bir fikir verir. Ve burada yaratıcı olmaktan korkmayın.

Yetişkinlerle nasıl başa çıkacağınızı öğrenin

Kara Cuma dönemi, hem çevrimiçi hem de mağazada perakende söz konusu olduğunda mümkündür ve büyük şirketlerle mücadele etmek için çok daha büyük kampanyalar yürütmeye cazip gelse de, bu her zaman iyi bir seçim değildir. Rekabette kalın, ancak sektörünüzdeki en iyileri değil, gerçek rakiplerinizi arayın.

Ağızdan ağza iletin

Kulaktan kulağa referanslar ve kampanyalar, indirimler sırasında oldukça popülerdir.
Bunu yapmak için, favori bir küçük işletme satış görevlisini bir arkadaş veya aile üyesiyle paylaşmanın faydalarını açıklayan ücretli arama ağı reklamları (Google Ads) veya Sosyal Medya Pazarlama reklamları yayınlayabilirsiniz. Bir müşteri teşviki veya bonus programınız varsa, gönderileri Sosyal Medya, e-posta veya diğer medya aracılığıyla paylaşmak için ekstra puanlar veya kuponlar sunun.
Sınırlı bir reklam bütçesine ve çok sayıda müşteriye sahip olanlar için büyümeyi görmenin harika bir yolu olabilir.

Dikkat çekmek için açılır pencereler ekleyin (Pop-up)

Reklamcılık söz konusu olduğunda, sayfanıza yalnızca o gün veya tüm Kara Cuma hafta sonu için pop-up'lar eklemeyi düşünün. Bu, yapmanız gereken önemli tekliflere dikkat çekmenin harika bir yoludur.

Ayrıca, sitenizdeki özel bir açılış sayfasında kullanıcıları özel Kara Cuma izinleri veya promosyonları hakkında bilgilendirmek için açılır pencereleri de kullanabilirsiniz.

İndirim Estetiği Yaratın

Elimizdeki en iyi Black Friday reklam ipuçlarından biri mesajın türü değil, tonudur.
Kullanıcıların satın alma olasılığının daha yüksek olması için reklamınızla bir aciliyet duygusu yaratmaya çalışın.

Genel olarak, ticaret için önemli bir zamandır ve bunu kaçırmamalısınız! Promosyonlarınızı zamanında düzenleyin!

 

Kara Cuma Reklamınızı Nasıl Optimize Edersiniz?

Yorum Gönder