Kara Cuma'nın başlangıcına çok
yaklaştık, bu da dijital pazarlama kampanyası stratejileri tasarlamaya
başlamanın zamanı geldiği anlamına geliyor.
Şimdi ihtiyaçlarınızı düşünmek, Kara
Cuma ve Siber Pazartesi'den en iyi şekilde yararlanmanıza yardımcı olabilir.
Kitlenizin ihtiyaçlarını bilin.
En iyi Kara Cuma reklamını yaratmanın
ilk adımı, gerçekten kitlenizin ihtiyaçlarını bilmekle başlar.
Henüz beklentilerinizi açıklayan bir alışveriş sepeti
oluşturmadıysanız, şimdi tam zamanı.
Bu, yalnızca Kara Cuma ve Siber Pazartesi için Pazarlama mesajını
özelleştirmenize yardımcı olmakla kalmaz, aynı zamanda yılın diğer zamanlarında
onlarla nasıl etkileşim kuracağınız konusunda size iyi bir fikir verir. Ve
burada yaratıcı olmaktan korkmayın.
Yetişkinlerle nasıl başa çıkacağınızı öğrenin
Kara Cuma dönemi, hem çevrimiçi hem de
mağazada perakende söz konusu olduğunda mümkündür ve büyük şirketlerle mücadele
etmek için çok daha büyük kampanyalar yürütmeye cazip gelse de, bu her zaman
iyi bir seçim değildir. Rekabette kalın, ancak sektörünüzdeki en iyileri
değil, gerçek rakiplerinizi arayın.
Ağızdan ağza iletin
Kulaktan kulağa referanslar ve
kampanyalar, indirimler sırasında oldukça popülerdir.
Bunu yapmak için, favori bir küçük işletme satış görevlisini bir
arkadaş veya aile üyesiyle paylaşmanın faydalarını açıklayan ücretli arama ağı
reklamları (Google Ads) veya Sosyal Medya Pazarlama reklamları
yayınlayabilirsiniz. Bir müşteri teşviki veya bonus programınız varsa,
gönderileri Sosyal Medya, e-posta veya diğer medya aracılığıyla paylaşmak için
ekstra puanlar veya kuponlar sunun.
Sınırlı bir reklam bütçesine ve çok sayıda müşteriye sahip olanlar
için büyümeyi görmenin harika bir yolu olabilir.
Dikkat çekmek için açılır pencereler ekleyin
(Pop-up)
Reklamcılık söz konusu olduğunda,
sayfanıza yalnızca o gün veya tüm Kara Cuma hafta sonu için pop-up'lar eklemeyi
düşünün. Bu, yapmanız gereken önemli tekliflere dikkat çekmenin harika bir
yoludur.
Ayrıca, sitenizdeki özel bir açılış
sayfasında kullanıcıları özel Kara Cuma izinleri veya promosyonları hakkında
bilgilendirmek için açılır pencereleri de kullanabilirsiniz.
İndirim Estetiği Yaratın
Elimizdeki en iyi Black Friday reklam
ipuçlarından biri mesajın türü değil, tonudur.
Kullanıcıların satın alma olasılığının daha yüksek olması için
reklamınızla bir aciliyet duygusu yaratmaya çalışın.
Genel olarak, ticaret için önemli bir
zamandır ve bunu kaçırmamalısınız! Promosyonlarınızı zamanında düzenleyin!
Yorum Gönder