Rakiplerinizden sıyrılmanıza yardımcı olacak 12 SEO ipucu

Arama motoru sıralamalarınızı iyileştirmek ve rakiplerinizden daha iyi performans göstermek istiyorsanız bu SEO ipuçları tam size göre! Kaliteli bir SEO stratejisi oluşturmanın uzun ve zor bir süreç olabileceği bir sır değil, ancak e-ticaret dünyasında görünürlük her şeydir.

Ve bir SEO stratejisi işinizi yapabilir veya bozabilir. Arama motoru optimizasyonunu bir rekabet olarak düşünün. Google'ın ilk sayfasında imrenilen bir konum için sürekli olarak diğer şirketlerle savaşıyorsunuz.

Bir düşünün: Belirli bir ürünü aradığınızda, Google'ın ilk sayfasının ötesinde ne sıklıkla arama yapıyorsunuz. Çok sık değil, değil mi? Aslında, ortalama bir tüketici, bir arama motoru sonuç sayfasındaki (SERP) ilk beş listenin ötesine bile tıklamayacaktır.

Rakipleriniz sıralamanızı aşarsa, potansiyel müşterilerinizin büyük bir bölümünü çalabilirler!

İşte ait olduğunuz sektör ne olursa olsun rakiplerinizden daha iyi performans göstermenize yardımcı olacak 12 etkili SEO ipucu.

Web Siteniz İçin 12 Önemli SEO İpuçları: Başlangıç ​​Kılavuzu

Anahtar Kelime Aramayı kullanmaya başlayın

Anahtar kelime araştırması, başarılı bir SEO stratejisinin ilk adımıdır.

Kullanıcılar Google'da aradığında sitenizin veya bir içeriğin hangi kelimeleri veya kelime öbeklerini göstermesini istiyorsunuz? Bu kelimeler veya kelime öbekleri anahtar kelimeleriniz olacaktır.

Arama motoru sıralamalarınızı iyileştirmek, yalnızca sitenize daha fazla ziyaretçi çekmekle ilgili değildir. Aynı zamanda doğru türde ziyaretçileri almakla da ilgilidir.

Sitenize en alakalı ziyaretçileri çekmenin en iyi yolu, SEO stratejinizi en alakalı anahtar kelimelere göre tasarlamaktır.

Anahtar kelimeler için sitenizi optimize edin

Sitenizin Google arama motoru sıralamasında hangi anahtar kelimelerle rekabet etmesini istediğinizi anladıktan sonra.

Web sitenizi buna göre optimize etme ve sayfa SEO çabalarınızla yükseltme zamanı.

Anahtar kelimelerinizin sitenizde (veya en azından sitenizin o anahtar kelime için sıralamak istediğiniz sayfasında) olabildiğince sık göründüğünden emin olun.

İstenilen anahtar kelime sayfa başlıklarında, başlıklarda, alternatif metinde, URL'lerde, dosya adlarında ve meta etiketlerde görünmelidir.

Anahtar kelimelere dayalı yeni, ilgi çekici içerik yazın

Sitenizin her sayfası, önceden tanımlanmış anahtar kelimelerinize dayalı olarak harika içerikle oluşturduğunuz sürece, arama motoru sıralamalarınızı iyileştirmek için kullanılabilir.

Buna ürün sayfaları, blog gönderileri ve hatta SSS sayfaları ve dizinleri dahildir.

Web sitenizi kaliteli içerikle doldurmak en önemli SEO ipuçlarından biridir.

Sitenizde bir bloga sahip olmak, daha sonra daha ayrıntılı olarak tartışacağımız dahili bağlantılarla birlikte, anahtar kelimelerinizi sitenize dahil etmenin en kolay yollarından biridir.

Dahili bağlantıları kullanın

Sitenize verilen dahili bağlantıların sayısını artırmak, SEO stratejinizi ve tabii ki organik trafiğinizi geliştirmek için uygulayabileceğiniz en basit sıralama faktörlerinden biridir.

Tek yapmanız gereken, sitenizdeki diğer çeşitli sayfalardaki sıralamalarını iyileştirmek istediğiniz sayfalara bağlantı vermek.

Geri dönüp sitenizdeki diğer blog gönderilerine veya sayfalara dahili bağlantılar içeren eski blog gönderilerini düzenlemek isteyebilirsiniz.

Dahili bağlantılar sitede gezinmeye yardımcı olur ve bir sitenin etki alanı gücünü ve sıralama gücünü potansiyel olarak artırabilir.

Geri Bağlantılarınızı Geliştirin

Sitenizi dahili linklerle yüklemenin yanı sıra en önemli SEO ipuçlarından biri de harici linklerinizi maksimize etmektir.

Bir sayfa diğer sitelerde sitenize ne kadar sık ​​bağlantı verirse, Google için o kadar iyi görünür.

Diğer site sahiplerinden sitenize bağlantı vermelerini istemeniz gerekebilir.

Sadece dikkatli ol! Bir geri bağlantı için hayır kurumlarına ve sivil toplum kuruluşlarına bağış yapmak gibi Google'ın web yöneticisi yönergelerine aykırı bazı geri bağlantı toplama stratejileri vardır.

Meta Açıklamaları Kullan

En önemli fakat sıklıkla unutulan SEO ipuçlarından biri meta açıklamalarınızı optimize etmektir.

Meta açıklamalar, sayfanız Google aramalarında göründüğünde insanların gördüğü ilk şeydir.

Bunu şu şekilde düşünün - sayfa başlığınız arama motorları içindir, meta açıklamanız ise kullanıcılar içindir.

Kullanıcılara bu sayfanın ne hakkında olduğunu söylemenin ilk ve en önemli yoludur.

Bağlantınızı tıklamaları ve sitenizi ziyaret etmeleri için onları ikna etme şansınız. Bu nedenle meta açıklamanızdaki karakterleri akıllıca kullandığınızdan emin olun.

Ve son olarak, SEO durmamalı!


Rakiplerinizden sıyrılmanıza yardımcı olacak 12 SEO ipucu


Yorum Gönder