Daha Yüksek SEM Karlılığı için En İyi 6 Pazarlama Pazarlama Uygulaması

Alt satırda sonuçlarla kullanıcı katılımını, etkisini ve ücretli arama kampanyalarının değerini en üst düzeye çıkarmak için bu en iyi uygulamaları izleyin.

Hepimiz geliştirme pazarlamasını duyduk.

Ancak büyüme pazarlaması gerçekten ne anlama geliyor?

Aşırı basitleştirme riski altında, büyüme pazarlaması esasen doğru ziyaretçileri işletmenize çekmenin yoludur. Sadece meyve tüketimi düşük, en çok kanallık yapan ziyaretçiler değil, aynı zamanda "yapışkan" ve dönüşüm veya satışa yol açması muhtemel olan ziyaretçiler.

Arama Motoru Pazarlamacılığı (SEM), geliştirme pazarlamasında günümüzün liderleri için isimsiz kahraman ve gizli silahtır.

Tüketici kararlarının birden fazla kanal ve cihaz arasında başarılı akışına ek olarak, arama aşağıdan yukarıya sonuçlar sağlar ve doğru yolda uzun vadeli sonuçlar sağlar.

İşte kazanan bir SEM stratejisi için altı en iyi uygulama.

Karar yolculuğu boyunca değer sunun

Parçalanmış müşteri davranışınız geliştikçe, pazarlama geliştirme planınız da değişmelidir.

Tüm bu tıklamaların arkasındaki müşteriler kimler?

Tüm müşterilerin geçtiği beş farklı aşama şunlardır:

Başlatma: Daha bilgili bir araştırmacı olmak için temel bilgileri edinin ve bir arazi satın alın.

Araştırma: Anahtar kriterleri karşılayan pazar rehberlerini, teklifleri ve ürünleri keşfetmek.

Karşılaştırma: Derecelendirmeler, incelemeler, özellikler ve maliyetler gibi müşteri kriterlerini karşılayan çeşitli ürünlerin karşılaştırılması.

İşlem: Nereden satın alacağınızı bulun ve ardından fiyatları ve teklifleri, bulunabilirliği ve yerel mağazaları görün.

Deneyim: Müşteri hizmeti alma, bakım sorusu alma ve ek satın alma yapma.

Kampanyanızı ve iş hedeflerinizi hizalayın

Arama, iş hedeflerinizi etkileyebilir ve ölçmenize yardımcı olabilir.

SEM stratejinizi kampanya hedeflerinizle uyumlu hale getirin:

  • Markanızın farkındalığı ve algısı: Markanız ve rakiplerinizle ilgili anahtar kelimeleri rekabetçi bir şekilde sunun.
  • Yeni müşteriler kazanın: Tüketiciler, satın alma kararlarını bildirmek için aramaya güveniyor. SEM, karar verme sürecinin herhangi bir aşamasında yardımcı olabilir.
  • Satışları artırın: Aramanın gücü dönüşümleri artırır. Dönüşüm oranlarında tüm cihazlarda diğer pazarlama kanallarını aşıyor.
  • Yeni Pazarlar Tanıtın: Her yerde bulunan arama, yer uzantılarıyla kullanıcı etkileşimini artıran, arama uzantılarıyla daha fazla telefon araması alan ve site bağlantı uzantılarıyla reklam tıklamalarını artıran bir sınır ötesi pazarlama stratejisini etkinleştirmenize olanak tanır.

Pazarlama kanalı geliştirin

Sürekli yol arkadaşımız olan arama, artık sadece bir ürün değil, bir davranıştır.

Aramaya, masaüstü bilgisayarlarımızda, dizüstü bilgisayarlarımızda, tabletlerimizde veya akıllı telefonlarımızda her zaman ve her yerde geri dönüyoruz.

Kullanıcıların alışveriş gezilerinde farklı yerleri nasıl aradıklarını anlamak, sizi bu yeni kitleye çekmenin kapılarını aralıyor.

Bir bilgi motoru haline gelen arama, artık pazarın beş aşamasının tamamında (başlangıç, araştırma, karşılaştırma, işlem ve deneyim) etki sağlıyor.

SEM ayrıca dönüşüm kanalını geliştirir ve farklı pazarlama etkinliklerini bütünleştirir.

Kitle hedeflemeyi bir sonraki seviyeye taşıyın

Doğru yere sadakat, potansiyel müşterileri zorlamak için artık yeterli değil.

Kitle hedeflemeyi kullanarak mümkün olduğunca çok sayıda benzersiz araştırmacıya ulaşmanız gerekir.

Adım # 1- Amacınızı Keşfetme Bu faktörleri dikkate alan birçok alıcı var:

Davranış: Geçmişteki davranışlar, tüketicilerin ilgi alanlarını ve satın alma güçlerini anlamada faydalıdır. Kullanıcı davranışını daha iyi ölçmek için site etkinliğini, aramaları ve içeriği analiz edin.

Demografi: Pazar tercihleri, yaş, cinsiyet ve konum gibi temel ancak önemli faktörlerden etkilenir.

Bağlamsal: Tüketiciler genellikle şu anda arama yapıyor. Nerede, ne zaman ve nasıl göründüklerini analiz etmek, daha etkili reklam kampanyaları oluşturmak için faydalı içerik sağlayabilir.

2. Adım: Hedef müşterilerinizin temel aşamaları ve zihniyetleriyle uyumlu anahtar kelimeler seçin:

Başlarken: "Nedir" ve "Faydalar" gibi anahtar kelimeler bu aşamada en iyi sonucu verir.

Araştırma: "Pazar Rehberi" ve "Modeller" gibi anahtar kelimeler bu aşamada en iyi sonucu verir.

Karşılaştırma: "İncelemeler" ve "Özellikler" gibi anahtar kelimeler bu aşamada en iyi sonucu verir.

İşlem: "Nerede" ve "Kupon" gibi anahtar kelimeler bu aşamada en iyi sonucu verir.

Deneyim: "Destek" ve "Deneyim" gibi anahtar kelimeler bu aşamada en iyi sonucu verir.

Ücretli arama ile diğer yatırımları artırın

Organik aramayı ücretli bir SEM stratejisiyle birleştirerek arama çabalarınızı optimize edin.

Ücretli arama ve sosyal medya reklamlarınıza tıklayan müşterilerin daha fazla satın alma ve harcama yapma olasılığı daha yüksektir. Daha fazla gösterim elde etmek için anahtar kelime kapsamınızı geliştirin ve pazarlamayla ilgili PPC kampanyaları için teklif stratejinizi özelleştirin.

Arama ve görüntüleme: Görüntüleme ve arama aynı anda çalışırken dönüşüm oranları yüzde 52 arttı. Yalnızca dönüşüm metrikleri değil, aynı zamanda kullanıcı erişimi (gösterimler) de %45 arttı.

Ücretli reklamlar ve bütçeniz arasındaki savaşı kazanın ve savaşın

SEM, pazarlama bütçesinden pay almak için hala diğer kanallarla rekabet halindedir.

Bu nedenle, arama motoru pazarlamacılığı ve ticari avantajlar arasındaki noktaları birleştiren somut verileri getirin.

Bütçe paylaşımı savaş planı üç unsur içerir:

  • SEM etkisini ölçmek için doğru ölçümleri seçin

Ölçümler, neyin işe yarayıp yaramadığını görmenin kolay bir yolunu sağlar.

Ekibiniz, en iyi sonuçlar için markanızın SEM stratejisini deneyebilir, değiştirebilir ve optimize edebilir.

  • İş hedeflerinizi yansıtan temel performans metriklerini belirleyip izleyerek raporlarınıza odaklanın:

1. Yeni müşterilerin kazanılması

2. Daha fazla telefon görüşmesi alın

3. Reklamlara yapılan tıklamaları artırın

4. Markanıza güven oluşturun

5. Sınır ötesi stratejinin genişletilmesi

Çözüm

SEM, günümüzün pazarlama karmasının belkemiğidir.

Bu kadar çok kanal ve en parçalı müşteri yolculukları ile asıl zorluk, doğru cihaz aracılığıyla doğru zamanda doğru kitleye ulaşmanızı sağlamaktır. Aşağıdan yukarıya sonuçları olan ücretli arama kampanyalarının kullanıcı katılımını, etkisini ve değerini en üst düzeye çıkarmak için burada özetlenen en iyi uygulamaları izleyin.

O zaman pazarlama savaşını kazanmak çok daha kolay olacak!


Daha Yüksek SEM Karlılığı için En İyi 6 Pazarlama Pazarlama Uygulaması


Yorum Gönder