Arama sıralamanızı iyileştirmek için 7 SEO video ipucu

İçerik videosu son yıllarda hızla arttı ve bu nedenle, videolarınıza SEO eklemenin sıralamaları nasıl etkileyebileceğine bakmanın zamanı geldi.

Video her yerde ve bu bir nimet ve bir lanet, özellikle de arama motoru sonuç sayfalarının en üstündeki kalabalığın arasından sıyrılmaya çalışıyorsanız. Bu yüzden rekabeti yenmek için aşağıdaki SEO video ipuçlarına göz atın.

Değer katmak

Göründüğü kadar popüler olan içeriğiniz, kitlenizle alakalı olmalı ve kullanıcıları videonuzu izlemeye zaman ayırmaya ikna edecek değer katmalıdır.

Videonun kalitesi ne kadar yüksek olursa, başlangıç ​​noktası olarak hizmet etme, hedef kitlenizle bir güven ilişkisi kurma ve dönüşümleri artırma olasılığınız o kadar yüksek olur.

Etkileşimli içerik oluşturun

İzleyicileri etkinleştirmek için videolarınıza gerekli etkileşimli öğeleri eklemeye ne dersiniz? Gerçek içerik, yorum veya açıklama olsun, bir videoyu daha etkileşimli ve ilgi çekici hale getirmek ve kullanıcıların dikkatini çekmeye yardımcı olmak için "oynatmanın" birçok yolu vardır.

Hatta videoyu daha küçük kliplere bölerek izleyicilerinizin hangisini izlemeyi tercih edeceklerini seçmelerine olanak tanıyabilirsiniz; bu strateji birçok başarılı kampanyaya uygulanmıştır.

Anahtar kelime optimizasyonu

Anahtar kelime araştırması, video SEO'da da yapılabilir ve hedef kitleniz için en alakalı içeriği keşfetmenize yardımcı olabilir. Daha iyi sonuçlara yol açabilecek belirli bir anahtar kelime veya kelime öbeği var mı? Videonuzu tanımlamanın en iyi yolu nedir?

Farklı anahtar kelimelerle denemeler yapmaktan çekinmeyin ve hem hedef kitlenize hem de arama motorlarına yardımcı olacak açıklayıcı ve okunaklı içerik oluşturmayı her zaman unutmayın.

Küçük resme odaklan

Video küçük resmi, kullanıcıların ilk fark edeceği şeylerden biridir ve videoyu gerçekten tıklayıp tıklamama kararlarını etkileyebilir.

"Paylaşılan" içerik oluşturun

Bu sadece etkileşimli bir video oluşturmakla ilgili değil, aynı zamanda kitlenizin beğeneceği içerik üretmekle de ilgilidir. "Katkıda bulunulabilir" içerik benzersizdir, yaratıcıdır ve hedef kitlesine değer katarak paylaşımı kolaylaştırır ve daha fazla kullanıcıya ulaşır.

İçeriğinizin kalitesi, videonuzu diğerlerinden farklı kılacaktır ve net bir harekete geçme dürtüsü, yeni bağlantılar ve referanslarla web sitenizin başlangıcını da etkileyebilir.

Videoyu yeniden kullanın

Mevcut bir videoyu kullanmanın birçok yolu vardır ve bu, videonun "ömrünü" ve kapsamını uzatabilir.

Örneğin, SEO video ipuçları sunarak web sitenizde 10 dakikalık bir video oluşturabilirsiniz. Amacınız bu sayfayı sıralamada yükseltmek ve web sitenize gelen farkındalığı ve trafiği artırmaktır.

Zaten yapmanız gereken o sayfayı tanıtmak yerine, örneğin daha fazla ayrıntı için hedef kitlenizi web sitenize yönlendirerek bu videonun bir önizlemesini Facebook sayfanıza da yükleyebilirsiniz.

Ek olarak, tümü ana içerik kaynağına, yani web sitenize giden bir grafik, slayt gösterisi veya daha kısa video oluşturabilirsiniz.

Sosyal medyada paylaşım

İçeriğinizi mümkün olduğunca ilgili tüm kanallarda tanıtmaktan korkmayın, çünkü bu, içerikle ilgili bilgileri yaymanın ve doğru hedef kitleye ulaşmanın en iyi yoludur.

Bu, daha fazla izleyiciye, yeni bağlantılara, daha fazla trafiğe ve elbette daha iyi bir SERP konumuna yol açabilir.

İçeriğinizi ilginç bulabilecek veya hatta uygun şekilde tanıtmak için ağınızı kullanabilecek doğru kişilerle iletişime geçmekten çekinmeyin. Bunun hedeflerinize yardımcı olabileceğini düşünüyorsanız, ücretli bir teklif bile yardımcı olabilir.


Arama sıralamanızı iyileştirmek için 7 SEO video ipucu


Yorum Gönder