İşletmelerin Bugün Yapabileceği En Büyük 5 SEO Hatası

Düşmesi çok kolay olan SEO tuzaklarına ne dersiniz? İşletmeniz, farkında olmadan zaten bir birine düşmüş olabilir.

İşte işletmelerin sıklıkla yaptığı 10 büyük SEO hatası:

Aynı anda bağlantı oluşturmadan içerik oluşturun

SEO ile yapabileceğiniz en büyük hata, içeriği linkler üzerinden seçmenizdir. İçeriğiniz çok çeşitli olabilir, ancak herhangi bir bağlantı oluşturmadığınızda hiç derecelendirilmemiş içeriğiniz olur.

Buradaki sorun, bağlantıların çalışmaya başlamasının uzun zaman almasıdır.

Yani bir şirket çok fazla makale yayınlamak için çok çaba sarf ettiyse ve bundan sonra bağlantılar oluşturmaya başlarsa, sıfırdan başlamak gibi olacaktır.

Net olmayan içerik hedefleri

Bazı şirketler, amaçları kamuya açıklanmayan içerikler oluşturur. Sonuç olarak, kullanıcı web sitenizden ayrılacak ve rakiplerinizden birine gidecektir. Ayrıca, harekete geçmek için temel teşvikleri kaybedersiniz ve bu da daha düşük yatırım getirisi sağlar.

İçerik oluştururken SEO kısayolları almaya çalışın

En yaygın SEO hatası, içeriği olabildiğince ucuza oluşturmaya çalışmaktır. Google, içeriği okumak ve sıralamak için yeni yöntemlere sahiptir ve her zaman en kullanıcı dostu makaleye daha fazla görünürlük sağlamak ister.

Bu nedenle, anahtar kelime araştırması ve sayfa optimizasyonları için ne kadar zaman ve kaynak harcarsanız harcayın, içeriğin tamamı yüksek kalitede değilse başarılı olmanız pek olası değildir.

Ayrıca, düşük kaliteli içerik, dönüşüm oranlarına büyük zarar veriyor. Bu, belirli bir anahtar kelime için Google'ın en üst sıralamasına çok fazla kaynak koyarsanız uzun vadede para kaybedebileceğiniz anlamına gelir, ancak içeriğiniz dönüşüm sağlamak için çok zayıftır.

Orijinal olmayan geri bağlantılar alın

Ayrıca birçok şirket web siteleri için zararlı backlink kullanır. Toksik geri bağlantılar tüm web sitenize zarar verir ve dikkatli olmazsanız kurtarması çok zor olabilir.

Performansı görmüyorsanız SEO'dan hemen çıkın

SEO kısa vadeli bir stratejidir. Çoğu zaman şirketler, SEO metrikleri gelişmediği için çabucak vazgeçerler. SEO'nun uzun vadeli bir süreç olduğunu ve SEO'da sadece birkaç hafta çalışırsanız nadiren organik trafikte önemli bir artış göreceğinizi bilmek önemlidir.


İşletmelerin Bugün Yapabileceği En Büyük 5 SEO Hatası


Yorum Gönder