Küçük işletmeler için 6 basit SEO ipucu

Arama motoru optimizasyonu, herhangi bir çevrimiçi işletmenin başarısı için gereklidir. Bu sadece arama motorlarıyla ilgili değildir - iyi SEO uygulamaları, web sitenizin kullanıcı deneyimini ve kullanılabilirliğini geliştirir. Ayrıca SEO, işletmenizin reklamını yapmanın ve bu büyük şirketlerle rekabet etmenin uygun maliyetli bir yoludur.

İşte Google ve diğer arama motorlarında sıralamanıza yardımcı olacak altı SEO uygulaması.

Anahtar kelimelerinizi doğru bir şekilde inceleyin

Anahtar kelime araştırması, kullanıcıların bir işletme veya hizmet bulmak için arama motorlarına girdiği arama terimlerini analiz etme sürecidir. Basit bir şey gibi görünebilir, ancak çoğu şirket bunu doğru yapmaz ve bu da arama motorlarında kötü sıralamalara neden olur.

Her zaman alakalı ve popüler arama anahtar kelimeleri için web sitenizi optimize edin. Doğru anahtar kelimeyi bulmak için size yardımcı olabilecek araçları kullanabilirsiniz.

Küçük işletme sahibi olarak, sınırlı ancak daha spesifik bir kitleye ulaşarak konumunuzla alakalı anahtar kelimelere odaklanmanız gerekir.

Web sitenizi cep telefonları için optimize edin

Çoğu kullanıcı artık mobil cihazlarını kullanarak bir Google araması yapıyor. Bu nedenle, bir web sitesi oluştururken mobil uyumlu olmayı seçin. Unutmayın, mobil uyumlu bir web sitesine, ekranlarının boyutuna bakılmaksızın tüm cihazlardan erişilebilir.

Aşağıda, mobil ve masaüstü bilgisayarlar için web siteleri olan işletmeler için Google'dan bir öneri bulunmaktadır.

  • Masaüstü ve mobil web siteniz, izlenebilir ve dizine eklenebilir formatlarda aynı içeriğe sahip olmalıdır. Fotoğraflar, metinler ve videolar için de geçerlidir
  • Her iki baskıda da aynı açıklamaları ve başlıkları yazın
  • Web sitenizin her iki sürümünde de yapılandırılmış verileri kullanın

Yerel SEO için bir VPN (Sanal Özel Ağ) kullanmayı deneyin

Yerel SEO, işletmenizi site tabanlı aramalarda tanıtmanın ideal bir yoludur. İşletmenizin yerel bir bakış açısıyla çevrimiçi olmasına yardımcı olur. Belirli bir alanda hizmet veren bir işletmeniz varsa, bu tür SEO son derece önemli hale gelir.

Çoğu şirket, yerel SEO'larını geliştirmek için bir VPN (Sanal Özel Ağ) kullanabileceklerinin farkında değildir.

Bu mümkün - sadece hedeflemek istediğiniz bir ülkeye bir VPN sunucusu bağlamanız gerekiyor. Bu, ihtiyacınız olan tüm yerel sıralama bilgilerini bilmek için arama sorguları gerçekleştirmenize ve ardından SEO taktiklerinizi buna göre planlamanıza olanak tanır.

Daha fazla Video İçeriği üretin

İzleyiciler videoları heyecan verici ve eğlenceli oldukları için izlemeyi severler. İşletmeniz için Video İçeriği oluşturmanıza yardımcı olacak çevrimiçi araçlar vardır. Bazı araçların ihtiyaçlarınıza uygun hazır şablonları vardır - aslında kendi başınıza birkaç saat içinde profesyonel bir video oluşturabilirsiniz.

Google ayrıca arama sorgularına verilen yanıtlarda videoları alıntılar olarak göstermeye başladı. Sonuç olarak, çevrimiçi işletmelerin SEO stratejileri için Video İçeriği kullanmaları gerekir. İlgili anahtar kelimeler, meta açıklamalar ve başlıklarla birlikte tüm videolarınıza karşılık gelen bir metin raporu ekleyin.

Sesli aramaları optimize edin

Bugün, sesli asistanların yardımıyla web'de bir şeyler arayabilirsiniz. Geleceğin sesli arayışlarda olduğunu söylemek yanlış olmaz.

Sese dayalı soruların çoğu nasıl, ne zaman, ne, nerede ve neden ile başlar. Bu nedenle, kullanıcıların sorularını yanıtlamaya odaklanan içerik oluşturun.

Rakiplerinizle tanışın

Rakiplerinizin kim olduğunu ve ne sunduklarını bilmeden ürün veya hizmetlerinizi öne çıkaramayacağınız bir gerçektir.

Rakip Analizi, yalnızca rekabetçi fiyatlar belirlemenize yardımcı olmakla kalmaz, aynı zamanda rekabetçi Pazarlama kampanyalarına yanıt vermenizi sağlar.

Ayrıca rakiplerinizi belirlemek, hedef kitlenizle iletişim kurmanıza, iş süreçlerinizi iyileştirmenize ve işletmenizi diğerlerinden farklılaştırmanıza olanak tanır.

Yine, rakipleriniz hakkında daha fazla bilgi edinmek için Google'ın anahtar kelime tasarım aracını kullanabilirsiniz. Bu araç, hangi anahtar kelimelerin sizin için en etkili ve en az etkili olduğunu belirlemenize yardımcı olacaktır.


Küçük işletmeler için 6 basit SEO ipucu


Yorum Gönder