Arama motoru optimizasyonu, içeriği bulan ve sıralayan arama motoru tarayıcıları tarafından algılanabilmesi için işletme web sitenizi optimize etme sürecidir.
Başarılı küçük işletme SEO'su, içerik pazarlamasının birçok temel unsurunun kullanılmasını içerir. Bu temel ilkelerin ve trafiğinizin sabit bir yükseliş eğilimine girmesini sağlayın.
İşte Küçük İşletmeler için 6 SEO İpucu:
1. SEO teknisyenine odaklanın
SEO tekniği, tarayıcıların doğru bir şekilde "okuyabilmesi" ve sitenizi bulabilmesi için site sayfalarınızın yapısını optimize etme işlemidir.
Gerçek yazınız harika olsa bile, SEO teknisyeni ile ilgili sorunlar sitenizin SERP'lerde üst sıralarda yer almasını engelleyecektir. Bu nedenle, potansiyel müşterileri çekmek için yeni içerik oluşturmadan önce içeriğinizin kalitesini teknik açıdan kontrol edin.
2. Yerel SEO'ya Odaklanın
Tüm mobil aramaların yaklaşık üçte biri konum tabanlı sorgulardır.
"Yakınımda" eklenmemiş olsa bile, yalnızca "restoran" arıyorsanız, Google algoritması yerel seçeneklere otomatik olarak öncelik verir.
SERP'ler, yerel SEO ile başarılı olmak için küçük işletmeler yaratır, bu nedenle fırsatı değerlendirmek çok önemlidir.
Yerel SEO'nun en önemli kısmı bir Google My Business profili oluşturmaktır.
İlk olarak, burada GMB listelemenizi talep edin. Telefon numarası ve adres dahil her şeyi doldurduğunuzdan emin olun. Girdiğiniz bilgiler artık Google arama sonuçlarında görünecek.
Ardından, müşteri yorumları geldikçe bildirimler alacaksınız. Bu müşterilere yanıt verebilir ve bir konuşma başlatabilirsiniz. Nazikseniz, toplumdaki konumunuzu daha da güçlendirebilirsiniz.
Son olarak yerel katalogları da unutmayın.
3. Müşterilerin aradığı anahtar kelimeleri bulun
Ne yazacağınızı öğrenmenin en iyi yolu, ideal müşterinizin zaten ne aradığını bilmektir. Ardından, sorularına herkesten daha iyi cevap verebilirseniz, SERP'ler tarafından sonuçların en üstünde görünmesi gereken bir şirket olarak tanınırsınız.
Neyse ki, zaman sorunu yaşayan işletme sahipleri için anahtar kelime araştırmasını daha hızlı ve kolay hale getirecek birçok araç var.
Başlamak için Google Otomatik Tamamlama'dan aldığınız önerileri analiz edebilirsiniz.
Arama çubuğuna bir şey yazdığınızda, öneriler aldığınızı fark edeceksiniz. Bunlar, en çok aranan ifadeleri temsil eder - yani, Google sizin için anahtar kelimeleri arar. İçerik fikirleri için bir başlangıç noktası olarak listeyi kullanın.
4. Sayfanızda SEO optimizasyonu
Sayfa içi SEO, sayfadaki kelimelerle ilgilidir. Ana hedef her zaman hedef anahtar kelimelerinizi doğal olarak birleştiren ilginç içerik oluşturmak olsa da, gönderilerinizi size bir aramada en iyi şansı verecek şekilde yapılandırmak da önemlidir.
Bu işte başarılı olmak çaba gerektirir: Düşükten Ortaya. Buradaki çabanın çoğu, optimizasyona yatırım yapmak için hangi sayfaların en önemli olduğunu belirlemek olacaktır.
Zaman kazanmak ve sayfa optimizasyonlarınızdan en iyi şekilde yararlanmak için önce bu sayfaları ele almak için bir araç kullanın.
5. İçerik pazarlamasını optimize edin
İçerik pazarlaması zaman ve enerji gerektirir ve küçük işletmeler bunu karşılayabilir. İçerik pazarlama içeriğinizden en iyi şekilde yararlanmak için bu ipuçlarını izleyin.
Şablonları, videoları kullanın ve sosyal medyayı kullanın.
Bu kategoride öne çıkmak belli bir çaba gerektirir. Stratejinizi düşünmekten daha kolay olsa da, kaliteli içerik oluşturmak ve paylaşmak için hiçbir çaba yoktur.
6. Bağlantılarla bir ilke oluşturma
Diğer siteleri sitenize bağlamak, arama motoru sıralamalarınızı iyileştirir. Bunun nedeni, Google'ın geri bağlantıların miktarını ve kalitesini sitenizin okumaya değer olduğunun bir göstergesi olarak anlamasıdır.
Araştırmalar, bir sayfaya bağlanan sitelerin sayısının, diğer herhangi bir SEO stratejisinden daha yüksek bir SERP sıralaması ile ilişkili olduğunu göstermiştir.
Yerel bağlantılar oluşturmak için bir yaklaşım stratejiniz olması gerekir. Bu, potansiyel bağlantılarınızın adlarını, e-postalarını ve numaralarını içeren bir elektronik tablo oluşturmak kadar basit olabilir.
Yorum Gönder