Blog Organik Trafiğinizi Nasıl Artırırsınız?

İşletmenizin bir Blog'a sahip olması için birçok neden vardır, bunlardan en önemlileri anahtar kelime sıralamanızı yükseltmek ve organik trafiğinizi artırmaktır.

Bir sitenin derecelendirilebileceği terimlerin sayısı sitenin büyüklüğü ile ilgilidir. Yani, daha fazla dizine eklenmiş sayfa, daha fazla sıralama fırsatı anlamına gelir. Çoğu küçük ve orta ölçekli işletme için, gezinme zor hale gelmeden önce bir siteye sığabilecek sayfa sayısının bir sınırı vardır. Hizmetler, ürünler, vaka çalışmaları vb. için sınırınıza ulaştığınızda, Blog içeriği oluşturma konusunda ciddileşmenin zamanı geldi.


Hedef kitlenizle tanışın

Müşterinizin ihtiyaçlarını anlamak, sizi satış yapmak veya bir ilişki kurmak için harika bir konuma getirir.

Hedef kitlenizi tanımak, istedikleri içeriği oluşturmanın anahtarıdır. İlk adım, alıcınızın kişiliğini yaratmaktır. Alıcı kişisi ideal müşterinizi temsil eder ve siz süreci derinleştirirken stratejinizi şekillendirecek ve yönlendirecektir. Pazar araştırması ve mevcut müşterilerden elde edilen verilerin birleşiminden bir alıcı kişiliği oluşturabilirsiniz. Esasen, hedef kitlenizi tanımlar ve onları daha iyi çekmek için istek ve ihtiyaçlarını anlarsınız.

Hedef kitlenizin değişebileceğini ve muhtemelen zamanla gelişeceğini unutmayın. İçeriğinizi daha iyi kapsamak için hedef kitlenizi periyodik olarak değerlendirdiğinizden emin olun.


Anahtar kelimeleri tanımlayın

Çoğu Google kullanıcısı, genel terimleri kullanmanın onları gitmek istedikleri yere götürmediğini anlar. Bunun yerine, kullanıcılar genellikle "blog nasıl kullanılır" gibi anahtar kelime öbekleri arar. "Blog" ve "Blog nasıl kullanılır"ı karşılaştırmak için bir anahtar kelime araştırma aracı kullandıysanız, ilkinin zorluğunun ikincisinden daha fazla olduğunu görürsünüz.

Hangi anahtar kelimeleri kullanacağınızı seçerken şunları göz önünde bulundurun: arama hacmi, anahtar kelime zorluğu ve amaç.


Gönderinizi anahtar kelimenize göre optimize edin

Hedef anahtar kelimenize sahip olduğunuzda, yayınınızı bu hedef etrafında optimize etmeniz gerekir. Anahtar kelimeniz aşağıdakilerde görünmelidir:

  • SEO başlık etiketi
  • URL
  • Meta Açıklaması
  • Makale başlığı
  • Altyazılar
  • Resim başlıkları ve alternatif metin
  • Gövde içeriği
  • SEO başlık etiketi

İçeriğiniz bir arama motoru sonuç sayfasında (SERP'ler) görünüyorsa, SEO başlık etiketi genellikle ilk fark ettiğiniz şeydir. Başlık etiketi, web sayfasının adı olarak görünür ve bağlantı hedefi tıklanabilir. Uzunluğunda bir sınır yoktur. Ancak Google, SERP'lerinde yalnızca 70 karaktere kadar görüntüler. SEO başlık etiketiniz 70 karakterden uzunsa, anahtar kelimeyi başlangıçta içerecek şekilde ifadeyi yeniden düzenleyin.


Yeni, kaliteli içerik oluşturun

Arama motoru sıralamaları rekabetle ilgilidir. Hedef kitlenizi çekmek ve yayınınızı anahtar kelimelerinize göre optimize etmek, rekabetinizi yenmek için kaliteli içerik oluşturmakla birlikte yapılmalıdır.

Bugün yüzlerce, hatta binlerce fikir çevrim içi olarak geri dönüştürülmektedir. Sorun mutlaka fikir değil, uygulamadır. Arama motorları taze, kaliteli içeriğe öncelik verir. Bazı blog fikirleri oluşturun ve yeni bir şeyler yazın. Konu yeni değilse, kalitesini artırmak için yeni fikirler ve bakış açıları getirin.


Bağlantılarla içeriğinizin kalitesini ve güvenilirliğini artırın

Bağlantıların doğru kullanımı, SERP içeriğinizi ve bir kaynak olarak güvenilirliğinizi artırabilir. İçerik oluştururken backlinklere ve backlinklere dikkat edin.


Düzenli olarak yayınlayın

Son olarak, yayınınızı yayınlayın. Google ve diğer arama motorlarının sitenizi ne sıklıkla taradığına bağlı olarak, sayfalarınızın dizine eklenmesi ve bir Google aramasında görünmesi birkaç gün veya daha fazla sürebilir. Sayfalarınızı arama motorlarına daha hızlı ulaştırmak için basit bir ipucu, daha sık yayınlamaktır. Google, bir sitenin günlük olarak güncellendiğini fark ettiğinde siteyi daha düzenli olarak tarar.

 

Blog Organik Trafiğinizi Nasıl Artırırsınız?

Yorum Gönder